Co mi pomáhalo v těhotenství

Náhradní manžel/těhotensko-kojící polštář – ideální na spaní, pořídila jsem si obrovský polštář a hážu přes něj nohu, hodí se i na kojení

Olejíček ze šípků, pšeničných klíčků a meruňek – neuvěřitelně hebký, nanáší se po koupeli či sprše a podporuje elasticitu pokožky, neobsahuje žádné škodlivé látky, které by ublížily miminku

Epsomská sůl – obsahuje mnoho hořčíku, ulevuje od křečí, vždy si napustím teplou vanu a nechám uvolnit záda i nohy. Při bolestech zad se teplá koupel nedoporučuje, ale mně vždycky pomohla.

Sedací vak – je to neuvěřitelná úleva při bolesti zad, přizbůsobí se, jak potřebuji

Podpůrný pás/šátek – na dlouhé stání a chození je super bederní podpůrný pás/šátek, přidržuje bříško a ulevuje zádům. Šátek je o trochu lepší, přidržuje celé bříško, existuje x úvazů, nenamáhají se bříšní svaly. Více se doporučuje i v období šestinedělí, kdy se bříško příjemně stáhne. Nevýhoda je v množství látky, která přidržuje bříško. Pokud je tedy teplo nebo potřebuji vyjít v přilehlém oblečení. Volím pás.

Tady je super video, jak navázat šátek – https://www.youtube.com/watch?v=ZF-kJT5Wkhw&index=4&list=PLjiIYlh-1ZsCrgilGRA2Wl0lgAsxoXVIu

Těhotenská jóga – trocha cvičení, protažení a relaxace

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *